sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Cum sa te desparti usor de prietena ta


Majoritatea barbatilor considera ca cea mai dificila parte dintr-o relatie este sa te desparti. Cea mai sigura modalitate este prin SMS sau prin E-mail. De ce? Pentru ca te simti in siguranta , stii ca ea nu te poate intimida cu privirea ei, stii ca nu te poate lovi cu nimic.
Daca nu ai inspiratie poti folosi modelul de mai jos(modelul a fost testat si pot spune ca pentru mine a mers chiar bine):
Draga (numele ei),
Imi pare rau sa te anunt , dar ai fost eliminata din competitia pentru a deveni viitoarea doamna ( numele tau de familie). Dupa cum probabil stii, competitia a fost destul de stransa anul acesta si foarte multe candidate calificate ca si tine au esuat in a merge mai departe. Iti voi pastra insa numele in dosar in caz ca va aparea vre-un loc liber. Pentru a avea succes in viitoarele tale escapade romantice, da-mi voie sa-ti spun urmatoarele motive pentru care ai fost descalificata din competitie:
(Bifati ce se potriveste)
__ Neputinta de a te indrepta spre geanta chiar si intr-o incercare simulata in a-ti plati sucul
__ Cumpararea prezervativelor de calitate indoielnica indica faptul ca nu esti chiar buna pentru acest post
__ Ai picat testul celor 20 de intrebari : ti-am pus 20 de intrebari despre tine pana sa ma intrebi si tu mai mult de una despre mine. Si singura intrebare care ai pus-o a fost " Cati bani castigi?"
__ Sanii mei sunt mai mari decat ai tai
__ Inaltimea si greautatea ta nu sunt direct proportionale. Daca s-ar intampla ca printr-o minune sa te inalti vreo 20-30 de cm sa imi trimiti cererea ta de aplicare.
__ Comentariile tale cum ar fi : " Daca este asa de mic se mai numeste penis?" au fost fara rost si total nepotrivite in unele momente.
__ Felul in care ai sarit entuziasmata pe bar si ai dansat cu lesbiencele alea de pe bar demonstreaza ca esti mult prea usor impresionabila si ai o lipsa ingrijoratoare de angajament fata de heterosexualitate.
__ Mi-ai destainuit ca ai o problema cu atingerea orgasmului. Foarte bine. Dar sugestia ta de a invita toti prietenii mei la tine in pat deodata nu mi s-a parut inteligenta.
__ Nu sunt pentru tine. Fixeaza-ti standardele mai jos data viitoare.
Cu stima,
(numele tau).

2 comentarii:

  1. -Draga iti spun ceva dar promiti sa nu pui intrebari?
    -Ok.
    -Vreau sa ne despartim.
    -DC??
    -Ti-am zis sa nu pui intrebari!

    RăspundețiȘtergere