luni, 1 iunie 2009

Man and Women


Dupa unele studii o femeie care arata bine e abordata in medie cam de 10 ori pe zi. Daca facem un calcul simplu ar veni cam de 300 de ori pe luna. Probabil sunt satule pana peste cap de cocalari sau tot felul de specimene de barbati fluierandu-le sau salivand in timp ce se chinuie sa le atraga atentia cu replici din ce in ce mai penibile. Printre cele mai tampite replici de agatat noi pentru unii sau foarte vechi pentru altii se numara :
1. Aloo. Fata? Misto fusta. Pot sa ti-o iau eu ?
2. Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?
3.Te-am cautat si te-am gasit zana mea din rasarit.... Eu sunt printul din apus si pe combinari m-am pus…
4.Salut... X ma cheama dar poti sa imi spui "ïubitule".
5.Scuza-ma ,mi-am pierdut ursuletul, vrei sa te culci tu cu mine?
Si multe altele. Cele puse aici sunt ok pe langa ce le mai tuna mintea tipilor infierbantati de incalzirea globala cu prea multi hormoni eliberati in mod necontrolat de corpul lor :)).
Din cate am observat la astfel de replici partea feminina isi continua drumul si se fac ca nu ii vad sau aud. Dar ce se intampla cand barbatii sunt prea insistenti? Vedem o alta latura a femeilor. In continuare avem rubrica "Partea feminina contraataca" unde barbatii sunt facuti K.O. intr-un mod elegant si stilat ( asta ca sa nu ma mai acuze lumea de misoginism pentru ca nu sunt misogin. Doar mai simt nevoia sa mai tai din elan acelor femei care se cred superioare barbatilor sau care capata suficiente impresii cat sa se poata propulsa pe luna.):

1. El: Nu te supara, nu ne cunoastem de undeva?

Ea: Cum sa nu, te-am mai refuzat de vreo doua ori pana acum.

2.El: Poti sa-ti iau ceva de baut?

Ea: Nu merci, as prefera banii.

3. El (in club): Doamne, ce galagie...

Ea: Atunci ce-ar fi sa taci?

4. El: Nu ne-am mai intalnit odata?

Ea: Nu cred. De obicei nu repet aceeasi greseala.

5. El: Iesim sambata in oras?

Ea: Imi pare rau, weekend-ul asta am dureri de cap.

6. El: Cred ca te-as putea face foarte fericita.

Ea: Da? De ce, pleci deja?

7. El: Ce-ai spune daca te-as cere de nevasta?

Ea: Nimic. Nu pot sa rad si sa spun NU in acelasi timp.

8.El: Toata viata mea am cautat o femeie ca tine.

Ea: Toata viata mea m-am ascuns de barbati ca tine.

9. El: Nu te-am mai vazut cumva prin X?

Ea: Ba da. De aia nu mai merg pe acolo.

10. El: Te deranjeaza daca fumez?

Ea: Nu m-ar deranja nici daca iei foc

7 comentarii:

  1. E drept ca de cele mai multe ori barbatii recurg la cele mai penibile replici pentru a aborda o femeie...dar sa nu uitam ca fara foc nu iese fum.:)[sunt si eu femeie,dar trebuie sa recunosc,ce-i drept,cu parere de rau, ca fiecare padure isi are uscaturile ei.
    Semnat,elena.

    RăspundețiȘtergere
  2. din pacate este realitatea....

    RăspundețiȘtergere
  3. auzi.....scrie ceva despre bac! Ti roooog! :p

    RăspundețiȘtergere
  4. in consecinta cam toti barbatii sunt niste afemeiati.ii detest!si ador sa-mi bat joc de ei

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa inteleg ca tu ori esti genul de femeie fatala care adora sa aiba toti tipii care ii vrea la picioare ori esti o feminista putin exagerata care face glumite pe seama barbatilor? :))

    RăspundețiȘtergere